Σημαντικές πληροφορίες για το πετρέλαιο ωμέγα-3 ψαριών

Το ανθρώπινο σώμα είναι ανίκανο να παραγάγει το πολυακόρεστο λίπος από μόνο του. Ένα ουσιαστικό λιπαρό οξύ, πολυακόρεστο λίπος είναι αρμόδιο για την κράτηση του σώματος υγιούς και την προστασία του από τις ασθένειες. Δεδομένου ότι το σώμα δεν μπορεί να παραγάγει το πολυακόρεστο λίπος, πρέπει να πάρουμε από άλλες πηγές όπως τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα βιταμινών. Ωμέγα-3 το πετρέλαιο ψαριών είναι ένα τέτοιο συμπλήρωμα βιταμινών που μπορούμε να πάρουμε για να αυξήσουμε την απαραίτητη ποσότητα του πολυακόρεστου λίπους που το σώμα μας χρειάζεται.

Στη "δεκαετία του '70, οι Εσκιμώοι βρέθηκαν για να έχουν το χαμηλότερο κίνδυνο τις καρδιακές παθήσεις. Οι ερευνητές αποδίδουν αυτό στη χαρακτηριστική των Εσκιμώων διατροφή, η οποία αποτελέσθηκε συνήθως από τα ψάρια και τα υψηλά ποσά πολυακόρεστου πετρελαίου ωμέγα-3 ψαριών. Οι πιό πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι το πετρέλαιο ωμέγα-3 ψαριών βοηθά να μειώσει τον κίνδυνο ασθένειας στεφανιαίων αρτηριών και προωθεί την καλύτερη υγεία.

Ο τόνος, οι ρέγγες, ο σολομός, οι σαρδέλλες, οι αντσούγιες και τα περισσότερα ψάρια κατοικιών κρύου νερού είναι καλές πηγές πετρελαίου ψαριών πλούσιες σε πολυακόρεστο λίπος. Για το σώμα σας κατάλληλα και αποτελεσματικά λειτουργία, που ενσωματώνει ωμέγα-3 συμπληρώματα βιταμινών πετρελαίου ψαριών στη διατροφή σας βοηθά σας δίνει τις ουσιαστικές θρεπτικές ουσίες απαραίτητες.

Σημαντικές πληροφορίες για το πετρέλαιο ωμέγα-3 
ψαριών Ωμέγα-3 το πετρέλαιο ψαριών θεωρείται επίσης για να μειώσει τα ανθυγειινά λίπη στο σώμα καθώς επίσης και τη χαμηλότερη πίεση αίματος. Ωμέγα-3 το πετρέλαιο ψαριών προάγει βασικά μια υγιή καρδιά. Βοηθά επίσης να αναπτύξει τις πιό εύκαμπτες ενώσεις, να βελτιώσει την ταλάντευση διάθεσης, να κρατήσει το νεφρό υγιές και να αυξήσει τη δύναμη. Σύμφωνα με την έρευνα, ωμέγα-3 επίπεδα χοληστερόλης ελέγχου βοήθειας ελαιοδοχείων ψαριών, άσθμα, βρογχίτιδα, ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ, δακτυλογραφούν το διαβήτη 2, την κατάθλιψη και το εμφύσημα, και βελτιώνουν την οπτική οξύτητα.

Η λήψη του πετρελαίου ωμέγα-3 ψαριών συστήνεται από την αμερικανική ένωση καρδιών όπως να κάνει μπορεί έτσι να βοηθήσει να μειώσει τον κίνδυνο τις καρδιακές παθήσεις. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχεδόν 250.000 των καρδιακών θανάτων κάθε έτος είναι απροσδόκητα επειδή οι καρδιακές παθήσεις είναι κατά ένα μεγάλο μέρος ο όρος μεταξύ πλειοψηφία των ανθρώπων.

Σημαντικές πληροφορίες για το πετρέλαιο ωμέγα-3 
ψαριών - ειδήσεις Google
Σημαντικές πληροφορίες για το πετρέλαιο ωμέγα-3 ψαριών - ειδήσεις Google
Σημαντικές πληροφορίες για το πετρέλαιο ωμέγα-3 ψαριών - ειδήσεις Google

Η βοήθεια πλεονεκτημάτων διατροφής βρίσκει τα σιτάρια της αλήθειας ανάμεσα στη διαφημιστική εκστρατεία για... - SAN FR...

Η βοήθεια πλεονεκτημάτων διατροφής βρίσκει τα σιτάρια της αλήθειας ανάμεσα στη διαφημιστική εκστρατεία για ...
Το Σαν Φρανσίσκο εξιστορεί κατά γράμμα,  ΗΠΑ - 14 ώρες πριν
Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: Ωμέγα- 3s είναι ένας τύπος πολυακόρεστου πετρελαίου που βρίσκεται στα θαλάσσια φυτά που τρώγονται από ορισμένα ψάρια, συγκεκριμένα σολομόσ ...

Ωμέγα-3 οφέλη του Alzheimer που προσδιορίζονται - NutraIngredients.com

Ωμέγα-3 οφέλη του Alzheimer που προσδιορίζονται
NutraIngredients.com, Γαλλία - 20 ώρες πριν
Η νέα έρευνα που ερευνάται εάν το πετρέλαιο ψαριών και DHA θα μπορούσαν να ωθήσουν LR11 τα επίπεδα, από την κατοχή των υψηλών επιπέδων LR11 έχει αναφερθεί για να αποτρέψει το σχηματισμό πινακίδων ...

Δύναμη λιναριού - SAN Jose Mercury News

Δύναμη λιναριού
SAN Jose Mercury News,  ΗΠΑ - 20 ώρες πριν
Επειδή το λινάρι είναι ένα συμφωνία-διατιμημένο θρεπτικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος ότι τα ατού αλιεύουν στο ωμέγα μέτωπο - είναι μια ασφαλής, υδράργυρος-ελεύθερη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. ...

Krill το πετρέλαιο χαμηλώνει εντυπωσιακά την γ-αντιδραστική πρωτεϊ'νη - Newstarget.com

Newstarget.com
Krill το πετρέλαιο χαμηλώνει εντυπωσιακά την γ-αντιδραστική πρωτεϊ'νη
Newstarget.com, Ταϊβάν - 12 ώρες πριν
Έναντι σε ωμέγα-3 πλούσια πετρέλαια ψαριών, krill το πετρέλαιο έχει ένα ελαφρώς διαφορετικό βιομοριακό σχεδιάγραμμα και απορροφάται πιθανά ευκολότερα μέσω ...

Θελήστε να μείνετε υγιής; Τα θαλασσινά είναι η απάντηση - αλιεύστε την αναπροσαρμογή

Θελήστε να μείνετε υγιής; Τα θαλασσινά είναι η απάντηση
Αναπροσαρμογή ψαριών, UK - 31 Δεκεμβρίου ..2007
?Eating περισσότερα θαλασσινά έχουν μια θετική συμβολή στην υγεία σας με την παροχή του αδύνατου πετρελαίου πρωτεϊ'νης και ψαριών (ωμέγα-3), καθώς επίσης και τις θρεπτικές ουσίες όπως το ιώδιο, ψευδάργυροσ ...